FAQ.

VERZENDEN:

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Voor Nederland:

Brievenbuspost via PostNL:

0 gr - 2 kg     3,50*

Maximale afmeting is: 38 x 26,5 x 3,2 cm.

Pakketpost DHLforyou >5kg   5,75**

Gratis verzending bij        75,- of meer.

*Kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL.

**Wil je meer zekerheid, snellere levering én een track en trace code kies dan voor de optie Pakketpost in het bestelproces. Bij Pakketpost is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order door DHL.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Brievenbuspost 2 - 3 werkdagen

Pakketpost via DHL binnen 24 uur na ontvangst bij een DHL punt voor 16:00 uur.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?

Als je hebt gekozen voor brievenbuspost, is dat op eigen risico en zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade. Wij krijgen geen enkele medewerking of vergoeding van PostNL. Helaas is er voor brievenbuspost geen ander alternatief dan met PostNL te versturen.

Als je hebt gekozen voor pakketpost kun je mailen naar info@leonietjes.com om je ordernummer op te vragen. Voor € 1,50 extra is je order verzekerd tegen verlies en/of schade bij verzending door DHLforyou. Ik zal je bestelling opnieuw versturen of vergoeden.

Wel vraag ik of je de beschadigde zending naar ons te retourneren.

BETALEN:

Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?

Je kunt betalen via iDeal,  ophalen en betalen in de winkel of vooraf overmaken naar rekening van Leonietje's.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via iDEAL?

Nee, er worden geen extra kosten gerekend voor het betalen via iDEAL.

Waarom zie ik Sisow als ik betaal via iDEAL?

Sisow is het bedrijf dat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.

Kan ik betalen via overschrijving?

Na ontvangst van de orderbevestiging dien je het totaalbedrag van de bestelling over te maken naar bankrekeningnummer NL45 KNAB 0255 3819 56 t.a.v. Leonietje's V.O.F. te Delft. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het bedrag voldaan is.

Je betaling wordt binnen 5 dagen verwacht. Indien Leonietje's deze niet ontvangt wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Kan ik de producten ook afhalen?

Je kan het ook bij ons in de winkel in Delft ophalen.

Lange Geer 40, 2611 PV Delft

Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door Leonietjes is bevestigd per e-mail.

Kan ik retourneren?

Wij doen ons uiterste best onze producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en te fotograferen. Ruilen mag altijd zonder opgave van reden binnen een periode van zeven dagen na ontvangst van het product. Je dient hiervoor een e-mail te sturen naar: info@leonietjes.com. Wel moeten de product(en) compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Zodra wij de geretourneerde product(en) hebben ontvangen, krijg je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug.

In opdracht gemaakte producten/bestellingen kunnen niet retour worden genomen en dienen vooraf te worden betaald.

Mijn vraag staat er niet tussen!

Neem dan contact op met ons via: info@leonietjes.com

We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Je mag ook bellen: 06 - 42 55 2883